Mar. 06, 2013

Jag vill va svettig efter en träning, och helt död. Det va jag inte ens i närheten av idag.

Jag vill inte ha någon match i helgen. Jag vill istället ha biljett till Hästenmatchen på fredag och ha en uppföljare från förra året vid den här tiden!

Jag vill färga mitt hår i en ny färg. Fortfarande mörkt men med en touch av någon annan färg, absolut INTE röd.

Jag vill ha gått ner minst 2 kg fett imorgon och minst 1 kg på vågen. Det kommer inte ha hänt men jag kunde iaf dra in skärpet ett hål till i veckan vilket är underbart då det aldrig varit i det hålet förut :)

Jag vill ha ett par svarta jeans.

Och bara för att jag säger vad jag vill så vill jag ha 10000 till nya kläder, ljudsystem, en ny tv eller två och så vill jag kunna leka med apan!


Kommentarer
Postat av: killen.blogg.se

Snygg tjej i fina kläder :)

2013-12-01 @ 14:40:22
URL: http://killen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0