Mar. 11, 2013

Åt precis den äckligaste tacon i världen! Testade den superstarka kryddan och det va jävligt starkt samtidigt som det smakade fisk.
Nu är jag äckligt mätt på äcklig mat och har äcklig ångest för att jag åt mig så jävla mätt.
Får dock ångest när jag äter ngt hela tiden nu när jag levt "onyttigt" den senaste tiden. Måste ta tag i det här nu. Dock visar det fortfarande resultat på mätningarna men hej vad bra dom skulle va om jag bara kunde sköta mig lite bättre!

Ska ner och köra lite BodyPump snart medans tvätten hänger på tork. Inte ett dugg taggad. Skulle hellre lägga mig ner och sova..

Låter lite som en deprimerad tjej här och så är nog fallet. Det kalla vädret gjorde ju inte saken bättre.
Men fan va stark jag kommer va idag nu när jag är småarg på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0