Mar. 12, 2013

Innebandyn på tisdagar är faktiskt kul nu på riktigt. Varför ska det jämt bli så när säsongen jämt är slut?
Imorgon går färden mot Boxholm och en jävligt tuff match väntar, himla synd att vi inte har hela laget samlat för då hade vi lätt vunnit!

Har annars varit på bra humör idag förutom när mitt paket inte gick att hämta ut. Så nytt försök på fredag och jag håller mina tummar.

Annars måste jag idag hylla fenomenet Podcast. Det räddar mina dagar på jobbet och finns ju hur mycket som helst att välja på.

Nu ska jag trycka i mig min äggmacka som jag är tvingad att äta även fast jag inte vill. Fortfarande mätt efter dagens middag så känns fruktansvärt onödigt..
Men väl mött gott folk och trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Älskar podcast, jag är knarkare utav alla veckans poddar!

2013-03-15 @ 19:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0