Natten skyddar de älskande.

Att spela en innebandymatch mot ett pissdåligt lag med 3 backpar är inte kul. Och med det vill jag säga att dagens match sög även fast vi vann med 11-3.

I fredags va jag och Cissi på Olearys, riktigt trevlig och märklig kväll! Synd bara att jag skulle förstöra allt som jag tänkt säga öga-mot-öga via jävla sms.

Lördagen spenderades med Ludde i Linköping på alla möjliga ställen. På kvällen hamnade vi på en lokalfest i kimstad vilket var rätt tråkigt då jag va nykter. En cigg och öl förvandlades till många öl och cigg.

Nu är jag iaf galet trött efter en sen natt och match och har spenderat kvällen i soffan med film,
Godnatt kamrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0