The Impossible

Har precis legat och tjutit i ungefär en timme sammanlagt.
Filmen The Impossible hör väl inte till det bästa jag sett men historien är tragisk.
Stackars arma människor som fick vara med om tsunamin. Jag fick panik bara av att titta på det.

Annars har helgen varit högt över förväntan. Fotboll i fredags hemma hos Linus som fungerade väldigt bra som sömnpiller.
Gymmet lördagmorgon och sen hämta Ludde i kimstad och häng hemma hos honom med filmer, ost, kex, dip, gurka och morötter.

Söndagen började oxå på gymmet duktig som jag är.
Sen hem till farmor för en räksmörgås, trevligt sällskap och en massa yatzy.
Vidare till mamma och ett förtidigt firande av våffeldagen.
Fick även med mig en snygg vårjacka därifrån så nu jävlar måste det bli varmt!
Beställde även mina converse som jag ska få i påskpresent så nu har jag ett trevligt paket på posten att hämta :)

Så som sagt va en onyttig och trevlig helg, precis som det ska va.
Nu taggar vi inför en tredagars vecka innan det blir långledigt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0