Kväll.

Haft en väldigt bra helg och väntar snart på att åka och jobba.
Känns lite konstigt att jobba kväll då jag inte gjort det sen jag va typ 19.
Är lite nervös oxå då jag helt plötsligt ska va teamledare och jag kan inte allt.
Inte byten, inte datorerna ordentligt och sånt.
Men det går som det går!
 
Idag har jag iaf hunnit med massa då jag vakna alldeles för tidigt med tanke på att jag jobbar till tolv ikväll.
- Jag har nästan fastnat under en skivstång på gymmet som jag inte orkade lyfta upp. Ska tilläggas att jag va helt själv inne på gymmet så ingen kunde hjälpa mig.
-Skaffat ny internetdosa då min varit borta. Det första jag hittar när jag kommer hem och ska betala räkningar är den gamla.
- Jag eldade upp ett lock på min cripsplatta i micron. Hoppas jag kan tjuva ett på jobbet för det är ju ändå en micro från Whirlpool jag har!
- Fått min beställning av 4 plattor öl så nu är jag redo för sommaren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0