May. 04, 2013

Hej jag heter Alexandra, är 26 år och gick och la mig klockan 11 när dom andra drog vidare på fest!
Har helt enkelt inte samvete till att dricka fler öl och inte träna..

Kvällen har spenderats hos mamma där vi har grillat och haft lite samkväm.
Rätt roligt när grabbarna blev fulla och började snacka killsnack och man satt där som ensam tjej och fick höra hur det låter från dom. Måste erkänna att det gillades!

Igår var en mycket trevlig kväll med släkt och respektive på Hugos med bowling och mat. Himla synd att allt sluta då tidigt så folk hade matcher dagen efter och även jobbade.
Men kan hålla tummarna för en ny i sommar!

Annars är det väl en lite halvrolig historia att jag svimmade imorse och drog huvudet i väggen haha.
Har varit snurrig i skallen när jag ställt mig upp den senaste tiden och idag slog det till på riktigt.
Lite blå och öm i pannan men det får man väl ta! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0