May. 08, 2013

Blev inget jobb idag men det var rätt väntat. Nästa vecka blir det inte så mycket på Whirlpool heller så får se om man hamnar på något annat företag.

Vaknade klockan 7 idag hur pigg sol helst. Gick upp och käkade en grötfrukost och avslutade med ett koffeinpiller för att se hur man blir av det.
Kvart över 8 va jag på gymmet rätt skakis. Körde där ett tag innan jag sprang en runda för att komma hem.
Sen in till stan en sväng där jag spenderade alldeles för mycket pengar men kom hem med nya kläder och sprit tills på lördag :)
Storlek 38 i ett par jeans och skapligt lycklig blev jag!

Tänk om jag sett ut såhär när jag börjat bantningen. Då hade jag fan varit vältränad nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0