May. 15, 2013

Jobbade på Dsv idag och dagen gick rätt fort förutom de sista två timmarna.
Imorgon ska jag tillbaks till Whirlpool och det ska bli spännande att se hur det går. Väntar mig ett mindre kaos faktiskt..

Annars har jag fått för mig att min mage har fått för sig att inte gilla mjölk längre. Dock tror jag det inte egentligen men just nu har jag ingen annan lösning på problemet!

Kom precis hem från lite löpning/pw och jag springer fasen kilometern under 6 minuter utan dö. Vilket jag verkligen inte trodde så jag blev glad.
Dock är det ingen bra tid men man ska bara jämföra med sina tidigare resultat :)

Nu ska jag dö dödens död i soffan innan jag hämtar tvätten!

https://cdn1.cdnme.se/403471/7-3/pic_5193c7a6ddf2b3300ad421e0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0