May. 20, 2013

Jag vill börja med att säga att det är inget himla deppinlägg utan bara lite funderingar.
För jag trivs bra med livet som det är nu. Och förra året var ett av det roligaste i mitt liv innan allt helvete drog igång.

I vilket fall som helst så funderar jag starkt på att gå och spå mig för att se om typ livet ska fortsätta såhär. Samma visa dag ut och dag in utan förändringar. Känns som jag har fastnat i samma grej de senaste åren för inger jag har gjort kommer att påverka min framtid.

Kommer jag någonsin ta tag i mitt jobb och säga upp mig för att jag kommit på vad jag vill göra?
Kommer jag bo kvar i den här orten och bli en gammal och grå tant med katter som sällskap?

Jag vill försöka göra något meningsfullt med livet. Jag blir ändå 27 om mindre än en månad och har fasen inte uträttat några mirakel inte.
En spåtant kanske kan ge en liten spark i arslet.
Skulle även kunna va tvärtom men det känns inte som det.
Det är nog en häftigt upplevelse iaf!

Och för att avsluta detta "seriösa" inlägg så tänker jag säga att helvete vad kul att stugan är bokad och jag ska tillbringa en helg på annan ort med mina vänner!



Världens högsta huvud i brist på saker att göra på bilfärden!


Kommentarer
Postat av: Sara

Så ska du inte tänka! Du har kommit så långt på dina 27 år redan, jag tror att det snart kommer ske en förändring och tänk att det bara är du som kan påverka det ;) Kram påre :)

2013-05-21 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0