Dags att tagga ner.

Vilken tur att jag inte har ett stressigt jobb för då hade jag nog kollapsat snart. Herregud va jag flänger runt och håller på.
Det är upp till gymmet vid 05.15 så jag hinner äta frukost. Vidare till jobbet där jag hänger från 08.00-17.00.
Vidare hem för att tvätta och slänga i mig lite gröt. Ner i tvättstugan igen för att få upp lite tvätt innan jag drog vidare på innebandy.
Tack underbara bror för att du hängde min tvätt! 
Sen hem för att äntligen få lite mat i magen och nu är jag DÖD och vill sova. Men måste ju hämta tvätten.

Såhär ser varje dag ut och även helgerna så i helgen får det bli lugnare.
Fotboll fredag, kanske fixa matlådor innan matchen på lördag och byta lite däck på söndag.
Dyker det upp något lockande så kommer jag säkert hoppa på det. Men just nu vill jag bara ta det lugnt och umgås med nära och kära :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0