Här kommer natten.

3 dagar kvar. 27 timmar.

Ser gladeligen fram emot helgen. Mamma fyller år på fredag och det vankas ett härligt kalas med god mat och dryck med världens bästa släkt.

På lördag är det först match och sen LadiesNight! Stannar nog i Linköping efter matchen och tar en öl innan. Hinner bara hem och vända annars

På söndag är det bara bakishäng som gäller skulle jag tro. En fet pizza skulle va fint! Va ett tag sen.

Annars tog jag första löprundan idag på säkert 5 veckor. Konditionen är med mig men helvete så ont i knän, vader och lår. Gissar på förlite vatten idag.

Nu blir det dusch och sen bänkar jag mig i sängen med en bok i väntan på att klockan blir 9.

Kom igen nu onsdag, torsdag, fredag. Nu ser vi till att ni går fort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0