Lördag

Jag hatar att förlora. Jag hatar när det beror på mig och jag hatar att va sämst. Jag kom inte in i matchen för fem öre och blev knappt svettig. Matchen vi fick stryk med 11-1 va roligare att spela. Fan oxå. Jag trodde inte det skulle gå såhär sämst. Jag trodde vi skulle göra en rätt okej säsong ändå. Det här är inte okej.

Men i vilket fall som helst var det galet skönt med en sovmorgon. Sov 9 timmar inatt och det var inte igår.
Stör mig galet på att fyran fortfarande inte finns. Får ära frukost och se ett avsnitt av Breaking Bad istället.

Sen drar jag till stan. Ska köpa mat!
Efter kommer tjejerna hit och det är äntligen dags för lite mys!

Trevlig lördag på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0