Söndagsångest så in i helvete.

Fredagskvällen var helt perfekt. Farmor  hade fixat ToastSkagen med snaps och öl till förrätt. 
Ryggbiff, hasselbackspotatis och kantarellstuvning med rött vin.
Sen chips och godis på det.
Kollade gamla kort och jag fick även en tidig julklapp. Det där armbandet som jag la upp häromdagen :)

Lördagen spenderades på Kolmården med Kim, Marcus, barnen och Lina. Efter 27 år fick jag äntligen åka linbana!
Kvällen förtärdes det alldeles för mycket alkohol på. Så fruktansvärt dålig är jag. Och pinsam. Så himla ovärt.

Idag har jag legat i sängen och haft ångest fram till klockan 2. Då va det vara att börja fixa sig och åka på kalas hos Lisa.
Och nu har jag bara legat i soffan igen och tittat på Breaking Bad, så himla bra serie.

Annars är jag bara så jävla trött på att va själv på söndagar. Jag hatar det och jag hatar söndagar.
Och imorgon är det jobb igen. Vill inte. 








Kommentarer
Postat av: nina

Jag ser ju vem jag ska aka och valdgasta nasta gang jag ar i Sverige. Heja Maggan! Det ser ju sjukt gott ut!

Du hittar snart nan att spendera dina sondagar med, onskar vi bodde narmre sa kunde vi hanga ihop, jag ar ju oxa sjalv pa sondagar!

Puss och kram

Svar: Ja min farmor kan minsann laga mat hon :)
Visst är det tråkigt att sitt själv på söndagskvällarna så det hade jag gärna gjort! Du har ju iaf alla dina barn :)
Alexandra

2013-11-04 @ 00:48:00
URL: http://niniandthemonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0