Torsdag.

Innebandyn har varit riktigt kul båda träningarna den här veckan. Kanske för att jag satsar på att börja spela med kortare klubba och försökt lattja lite mer. Dock är skotten totalt värdelösa, pinsamma. Men som sagt va, nu ska jag som 27åring bli teknisk som aldrig förr ;D

Bara en dag kvar att jobba och arbetsveckan avslutas som sagt va med en kväll som kommer bli kanon. 
Farmor ringde oxå och min 2 månader för tidiga julklapp har kommit. Ska bli intressant att testa. Hoppas den är bra!

Avslutar nu kvällen med Blacklist. Typ det ända programmet på hela veckan jag inte vill missa.

Så nu säger jag bara, full fart mot helgen! 


Har man ingen spegel får man använda telefonen för att se till så man inte har mat mellan tänderna! 😆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0