Tuff helg!

Har haft en helt fantastisk helg men den har gått alldeles för fort!

Direkt på kalas hos mamma i fredags där det åts och dracks i mängder.
Avslutet blev dock väldigt oväntad och det är konstigt i kropp och knopp just nu.




I lördagsmorse begav jag mig till Motala för att spela match. Det stör mig som fan att alla lag har med sig a-lagsspelare. Jag spelar inte i den dåliga serien för att möta dom bra lagen!

Sen hem och fixa sig för att dra på LadiesNight och det kommer jag göra om varje år. Sjukt kul! Dock va det väldigt lite mat för en tjej som inte ätit på 10 timmar. Snålt.. 




Söndagen var det kalas för mormor. Sen hem och se Så Mycket Bättre i mammas soffa och för första gången på hela helgen bara få ta det lugnt. Galet skönt! 
Sen hem till Kim och hänga där ett par timmar :)

Klockan 9 gav jag upp och la mig i sängen och somnade.
Det känns att man är 27 och inte 17 längre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0