Bypass.

Jag vill börja med och säga att detta är bara min åsikt. En av mina närmsta vänner har gjort en operation och jag skulle aldrig någonsin ta ifrån henne den det, inte någon av de andra jag känner heller som har gjort den.
Jag är riktigt glad för eran skull! 

Men jag kan inte heller säga att jag inte
tycker det är "fusk".
Jag kan inte säga åt er "fan va bra ni har kämpat".
Ni har krympt eran magsäck, det är bara så enkelt att ni slutar äta när ni är mätta. 
Krymp min oxå så kan jag garanterat ta några kilon till. 

Sen vet jag att det är mycket mer än så. Jag vet en person som betalde för en själv och tyckte det va så fruktansvärt psykiskt jobbigt att hon aldrig skulle göra om det igen.
 
Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst men väljer att avsluta nu. Vill inte bli allt för hatad, för igår var jag nämligen ensam om att tycka det är "fusk".

Men glöm som sagt va inte att jag inte unnar er det här ni som har lagt er på operationsbordet. Jag är som sagt va glad för eran skull, att ni äntligen mår bra och kan vara ute och röra er som "vanliga" människor utan att dö av utmattning. 
Detta är bara min åsikt och mina ord, tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig också :P jättebra för dem som verkligen behöver det och de är skönt för dem att det finns denna op.. men sen finns dem som postar och säger att de gått ner en viss vikt, minskat de och de cm i midjan blabla.. och folk frågar hur dem gör ? och denna person svarar; bra kost, motion och bra förutsättningar ? HALLÅ ? du har opererat dig.. inte gjort det själv.. de är sånna jag kan störa mig på !

2013-10-06 @ 17:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0