.

De senaste åren har oktober varit en skit månad och så även början av november. Ska det va så att det vänder för min del nu?
Ett nytt jobb som känns mer och mer okej. Känns väldigt konstigt att va stilla hela dagarna men idag gav jag mig iväg på en promenad på lunchen.
Jag fick även frågan om ett litet "hobbyjobb" idag som jag tänker hoppa på för att lära mig ännu mera saker.

Jag har en kanonfredag framför mig med mina tjejkompisar där det ska förtäras god mat och snackas en massa skit. Även ett glas vin för oss som vill :)

Innebandyn är igång och jag orkar mer än vad jag någonsin har gjort.
Så.jävla.skönt ska ni veta.

Nu ska jag invänta Hollywoodfruarna innan jag ska sova för att kötta ben på gymmet klockan 06.00 imorgon. 

Ciaoooo! 😘





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0