?

Jag tror jag kommer få äta upp det här. Men jag är inte speciellt onykter.

Däremot levererade Winnerbäck som fan ikväll. En av de bästa konserter jag sett med honom och då har jag säkert varit på 12 stycken om inte mer.

Men hans konserter får mig ofta att se tillbaks på saker. Eller att älska nuet. Ikväll fick jag båda.
Jag "visste" hur det låg till. Vad du kände. Men när man får höra det av någon annan på omvägar får det på ngt vis en annan betydelse. 
Egentligen kunde jag inte bry mig mindre för du är en idiot. Helt dum i huvudet egentligen. Men ändå bryr jag mig. 
Frågan är varför då du egentligen skiter i allt och då borde alla andra skita i dig oxå. Men du betydde för mycket och jag vill på något dumt vis att du ska må bra.
Men du trycker undan och då får du skylla dig själv. Tyvärr. 

Ähh nu är det jag som är dum i huvudet. Så nu skiter vi i folk som inte förtjänar det och tackar Kim, Lasse och gamlingarna för ikväll. Det var magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0