Nooooo

Helgen har gått så fort att jag vill lägga mig i fosterställning och gråta. 5 långa arbetsdagar kvar innan jag är ledig igen.

Imorgon ska jag trotsa förkylningen och gå till gymmet. Kommer bli galet jobbigt att gå upp 05.20 dock.

Maskeradfesten igår var helt okej. Det var gott det öl och det va kul att träffa alla och se hur mycket tid dom faktiskt lagt ner på att fixa sig :)
Och idag var jag inne i stan med mamma och Nisse ett par timmar. Lunchade på Paus också och det är aldrig äckligt. Kär i deras fetaost.

Kom fram till att det finns massa saker jag vill ha.
-jag vill ha en ny tv
-jag vill ha en stor högtalare som min telefon passar i
-en "ställning" i köket så jag kan göra fint
-en såndär jättestor ljusstake i silver som har ett fint namn
-löparskor
-innebandyskor som man inte får blånaglar av
-färgning och klippning av håret

Nu orkar jag inte fortsätta mer.
Ska krypa ner i sängen och läsa Morgan Allings bok.
Tack för den här helgen!




Kommentarer
Postat av: Sara

Kandelaber ;)

2013-10-27 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0