Onsdag.

Idag såg bossen att jag satt och löste korsord när jag inte hade ngt att göra. Jag har ju sagt att jag blir uttråkad, och så låg tidningen i väskan då jag brukar lösa på lunchen när det regnar..
Så nu ska jag börja läsa om de andra programmen. 133 sidor på plockade han fram om ett program. 
Det går ju inte att läsa det och komma ihåg, sjukt. Som i skolan typ..

Annars blev träningen inställd. Förmodligen bra för min kropp, dåligt för mitt psyke. 
Tog en promenad runt byn och gick till Kim så åkte vi upp och kolla på blommorna som va på Doris begravning. Väldigt fina.

Nu vill jag att klockan ska bli 17.00 imorgon. Då slutar jag jobbet, drar på innebandy och sen till Linus på kalas och käka smörgåstårta och kakor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0