Söndag

Mitt superlånga inlägg försvann så nu blev jag arg!

Helgen var iaf kanon och har innehållt massa tid med fina vänner och deras barn.
God mat och annat som är ät och drickbart (alldeles för mycket av det dock)
2 avsnitt av SoA vilket gör att jag måste få se ett till typ nu. Spännande slut kan man säga!
Julmat hemma hos mamma och Nisse och förhoppningsvis snart en bra och fungerande dator.
Det enda som saknades var innebandy men det är det dags för imorgon. Ska bli spännande att se vad Åby ställer upp med för lag!

Nu laddar vi för ny arbetsvecka och Lasse på fredag! Hoppas verkligen jag får sluta tidigare då, har helt trott att det skulle va på lördag :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0