Thai!

Galet mätt efter en lyxlunch med Biff i röd curry på Mirum. Soppan va godare än Spicy Hots men Spicy har bättre kött. 
Va meningen att jag skulle köpa halstabletter men kunde inte låta bli att lyxa till det. Tycker faktiskt det är skönt att äta lunch själv i ett hörn och bara titta på folk.
Jag börjar bli så äckligt gammal.

Skönt att det bara är några timmar och en dag kvar till helg. Men fan att jag inte mår helt bra.
Flera kunder har sagt att jag borde va hemma och att jag ska krya på mig.
Är inte det ett tecken på att jag ska ta tidig helg? :)

Ska iaf åka tillbaks till Söderbergs nu. Plikten kallar! Dock svårt när hälften inte hör vad jag säger i telefon..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0