Gulle.

Kim och Marcus blev föräldrar för andra gången i lördags till söta lilla Wilmer.
Och igår åkte jag in till sjukhuset med Sara och Mickis för att hälsa på.
Kan inte förstå att jag ska va så rädd att hålla i ett barn första gången. Det går ju över efter en minut.
Så grattis vänner <3

Idag har jag mått som en påse skit.
Bakfyllan hängde i.
Va på vägledningscentrum eller vad det heter också och fick ett värdelöst besked. Jag kan inte plugga upp mina betyg. Och meritpoäng finns inte så enda sätter för mig att ta mig in på högskolan är genom högskoleprovet.
Sköt er i skolan barn, ni kommer få ångra er bittert senare!




Kommentarer
Postat av: jenka

varför kan du inte plugga upp dem :/ ?

Svar: För att man bara får hjälp med det om man har ig eller streck typ. Och jag såg tyvärr till att få g i allt.. Ska jag läsa upp måste jag anmäla mig till ett prov som kostar 500 kr styck och göra hela kursen på en och samma gång :/
Alexandra

2013-09-23 @ 22:04:06
URL: http://jennikemikaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0