Sep. 04, 2013

Jag har gått upp 4 kg i vikt i sommar. Jag hade superångest inför dagens mätning, första sen den 16e juni.
Det visade sig att fettet hade stått still, musklerna finns fortfarande kvar och alla dessa kilon va endast vätska för att jag druckit massa alkohol.
Fan så jävla skönt!
Så nu blir det mindre alkohol så att min lever blir lite gladare på mig :)

Annars va det innebandy idag. Fan va kul det är. Men hur orkar man en hel match egentligen? Och då tycker jag ändå inte att jag har så dålig kondis som jag brukar.

Har blivit kär i nektariner eller aprikoser oxå. Iaf dom där utan hår, dom smakar godis.

Nu blir det Snabba Cash för att påminna mig lite inför helgens bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0