Sportens afton.

Efter en riktigt slö måndag då jag på grund av min jävla mage ännu en gång mått skit fick jag fart i benen idag.

Slängde in en maskin tvätt efter jobbet och begav mig iväg på en löprunda.
Lagade mat, dammsög, fixade fröknäcke och pluggat i nästan två timmar till högskoleprovet.
Jag är fortfarande sämst och kommer fan inte få ett enda rätt. Jag får helt enkelt hoppas på tur!
Om någon vill ta en öl och käka lite på stan på lördag när jag är klar får ni gärna hojta till!

Ska till sist bara säga att jag lackar sönder på att dom aldrig visar en av Färjestads matcher på någon av de kanaler jag har.
Är dock mycket sport ikväll så håller tummarna för alla 3 lagen jag håller på.
Färjestad, Hästarna och Man Utd!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0