HettSvett!

Idag va den värsta och varmaste dag jag varit med om på jobbet. Eller inomhus överhuvudtaget den här sommaren. 
Efter 10 minuter rann det svett längst med hela ryggen typ. Och då stod jag ändå med en stor fläkt framför mig.
Första gången jag tyckt illa om värmen iår. Det har lixom inte ens stört mig att jag inte kunnat sova för att det varit så varmt.

Helgen var iaf full med fest och sömn. Vände rätt så ordentligt på dygnet kan man säga.
Slog rekord och sov till 15.01 i lördags, helt sjukt!
Men jag hade iaf en himla trevlig och kul helg :)

Nu ska jag se klart Sex And The City och sen sova. Det har blivit till en av mina bättre vanor varje kväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0