Lugn helg

Imorgon lämnar jag in första uppgiften i skolan. Det går undan på universitet!
Har dötid mellan 10-15 imorgon oxå så va fasen hittar man på då på stan?
Åker ju buss så vägrar iaf att åka hem. Ska köpa en bok till skolan för 500 jävla kronor iaf, dock kostar den egentligen nästan 1400 vilket är sjukt!

Helgen har iaf varit relativt lugn med bara ett par öl hos systrarna Hiltunen i fredags och grillning hos mamma och Nisse i lördags. Va så sugen att jag bjöd in mig själv :)

Idag har jag gjort balkongen redo för vintern, gjort klart loggen och haft söndagsmys med Kim och Linnea med massa gott.
Jag smällde i mig ett helt paket kräftor :D

Och nu är helgen slut så ska försöka sova.
Godnatt 😚





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0