Helg!

Helt galet taggad inför denna helg. 
Supertaggad inför matchen igår vilket resulterade i alldeles för mycket negativt snack från min sida, inte okej. Men va för att jag va så exalterad att jag bara ville att allt skulle funka kanon för oss!
Blev ju vinst iaf och jag va tydligen extremt hatad från dom på läktaren!

Vid lunchtid drar jag till Boxholm för att spela en match till den här helgen. Galet taggad idag med men jag ska fan lyckas att hålla käften! Så skönt det skulle va med 6 poäng på 2 dagar!

Och ikväll är det fest! Ska bli så himla kul. Måste bege mig till Ica och köpa grogg-virke innan jag drar på match. Men inte mycket sprit, kan inte kontrollera mig då.

Puss på er 😘




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0