Hjälp sökes!

Hjälp nu kompisar!
Har fått erbjudande att åka till Gotland 15-18 maj med massa galna studenter.
Boende och resa dit och hem (Örebro dock), 2 sittningar och frukost 3 dagar för 1700 kr.
Jag har de senaste åren velat åka dit och har nu min chans men kan inte riktigt bestämma mig.
Vad skulle ni gjort?
Och minneskonserten är veckan innan så jag missar inte den heller!

Annars va jag hos ortopeden idag och eftersom jag inte haft så ont de senaste dagarna trodde jag att jag åkte dit i onödan. Men icke sa nicke!
Inom 1-3 månader ska dom göra titthålsoperation och läkaren trodde att det va saker som gick att laga i min biceps-någonting. 
Nu jävlar ska jag bli bra i axeln/armen! 




Kommentarer
Postat av: Nina

Klart du ska aka! :):)

Svar: Det lutar åt det! Så nu lutar det ännu mer åt det hållet :)
Alexandra

2014-02-25 @ 22:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0