Icke fungerande.

Ibland undrar jag hur min hjärna fungerar. Eller om den ens gör det.

Idag blev jag så besviken på att halva min flyttskara försvann på en timme att jag betedde mig som en dåre.
Stackars mamma har brutit foten och pappa blir bjuden på Nationalteatern och ska iväg på det.
Helt normalt att man inte kan hjälpa till då vilket jag förstår men ändå så kläcker jag ur mig idiotiska saker.
Snälla hjärna, börja fungera som normalt!

Försökte anmäla mig till högskoleprovet förut. Det kommer hjärnan aldrig att klara men kan va värt ett försök.
Men jag kunde inte betala med mitt kort så var tvungen att ta via postgiro och det kunde ta 1-2 dagar och när pengarna flyttats över blir man anmäld.
Men jag har inte 2 dagar på mig så sista anmälningsdagen är imorgon, jag hoppas verkligen det bara tar en dag.
Annars kan jag säga hejdå till arbetsterapeut direkt! :(

Långt inlägg. Flummigt. Godnatt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0