Förjävligt.

Ja jag vet att jag bidrar till denna jävla träningshysteri. Jag får panik när jag inte tränar och när jag ser att magen är sladdrig.
Jag vet att jag inte är fet. Jag är inte i behov av att bli smalare utan bara få kroppen mer fast. 
För vet nu, jag har fan inte varit mycket lyckligare för att jag blivit smal!

Tittar på Nyhetsmorgon och dom visar alla träningssaker som finns inbyggt i jackor, strumpor, bh-ar och ett sånt armband jag har.
Jag tycker fan det är hemskt.
Jag tycker synd om dom som är större än mig som kanske mår piss av att dom inte orkar.

Vilken jävla värld vi lever i. Smal, snygg och fit för annars passar man inte in. Man är inte okej.
Jag skäms för vad jag säger och hur jag tänker.
Jag ska tänka om. 
Livet ska fan vara kul, inte bara en jävla panik.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0