Lördag

Började dagen med att sola. Vilket har resulterat i att jag ser ut som en svullen tomat. Herregud så fult. Tur att jag inte körde ansiktskanonen hela tiden iaf!

Gick förbi mamma på vägen hem och såg Alex Schulmans Show - Älska Mig. Väldigt underhållande och jag gillar verkligen den snubben. Han och Sigge är typ bäst.

Såg även hockeyn och såg det absolut sista avsnittet av Breaking Bad. Förbannat bra serie! Frågan är vad man ska se nu?

Kvällen avslutades hemma hos Anna och Robin med att bygga pussel. Klarade inte mycket mer då jag lyckats skaffa mig lite feber oxå. Hur ofta händer det lixom?

Nu ska jg sova för imorgon ska jag leka med Kim och kidsen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0