Perfekt.

Det här årets helger har varit perfekta. Förstår inte hur jag lyckats så bra. Låt det fortsätta såhär!

I fredags blev det spontan vinkväll med Kim, Sara och Mickis. Blev mer vin än väntat men det är det värt. Låg lite halvt död på lördagen i Kims soffa innan det blev en tur till pulkabacken.
På kvällen hade jag bjudit in mig själv på middag hos mamma. Gjorde det på skämt då jag visste att hon va bakfull men det gick hem ändå :)
Kvällen och natten spenderades med en godispåse och en söt liten kille med namnet Wilmer.
Vi hade det himla mysigt tills han bajsade. Jag satte på blöjan fel så allt bajs kom i mitt knä.
Tack Gud för badkar!

Annars har jag åkt pulka idag också innan jag drog på kalas hos Elin.
Nu är jag trött och tänker sova.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0