Svårt val.

Jag har skickat intresseanmälan på en lägenhet som jag nu har fått, bostad direkt. Jag går med på en månads dubbelhyra vilket betyder att någon ny kan flytta in i min lägenhet 1 mars.

MEN bara för att jag måste ha 2 månaders uppsägningstid så kan dom inte lägga ut lägenheten förrns 1e april så att den ska stå tom i 2 månader och jag få två månaders dubbel hyra.

I dagens samhälle är det nu bostadsbrist. Så varför ska jag då sitta med två lägenheter varav den ens ska stå tom? 
Jag vet dessutom personer som vill ha min lägenhet.
Det handlar bara om pengar sa dom på hyresbostäder. Men varför då inte bara ta första sökande på min lägenhet och släppa in den förste mars? 
Pengarna kommer ju in då oxå!

Hon skulle försöka lösa detta, men jag vet inte om jag tror att det kommer att gå. Men jag hoppas, massor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0