Tabata.

Ni vet att tabata betyder självmordsbenägen va? Det måste göra det iaf för det va ett dödens pass. Jag måste ha träningsvärk imorgon annars är det något som är allvarligt fel.

Nu känns det iaf som att hela veckan kommer bestå av innebandy. På gott och ont.
Träning onsdag och torsdag samt match lördag och söndag.
På söndag spelar vi mot IBF Linköping som utklassar allt och alla och borde vara portade från våran serie.
Vi har även ett lag som består av nästan bara flicklagsspelare då 3 stycken är iväg och spelar fotbollscup. Det betyder att jag just nu är fotbollshatare. 
Vi skulle spelat av matchen på 6 pers och haft skiten gjord istället!

Handbollen går sådär bra för Sverige nu oxå. Synd.
Ska försöka hålla mig vaken under Paradise idag oxå. Har gått åt helvete de senaste gångerna.
Det tar på krafterna att gå upp 05.15 varje dag!




Kommentarer
Postat av: Nina

Vi kor tabata burpees pa min boot camp! Verkligen en dodare. Tabata hopprep och sprint ar dock SJUKT effektivt!


Svar: Hur gör ni när ni kör sprint? Du borde ju fan ha bra flås om ni kör det jämt :D
Alexandra

2014-01-22 @ 01:46:33
Postat av: Nina

sprinta i 20 sekunder, stanna dar du ar och vila i 10, sen sprinta i 20 igen. Fram och tillbaka. Brutalt men effektivt.

Svar: 8 ggr? Borde man kunna köra på löpbandet. Snön lockar inte 😏❄️⛄️
Alexandra

2014-01-23 @ 23:38:16
Postat av: Nina

gar absolut pa lopbandet, hoppa av och stall dig pa kanterna bara och sen kor igen. sjukt jobbigt!

2014-01-29 @ 04:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0