Tisdag.

Jag kan inte förstå varför jag går upp mer i vikt hela tiden. 2 kg sen i söndags, och då sköter jag maten och tränar. Va fan hände där lixom?!

Min axel är tusen ggr bättre. Fick tag på piller mot muskelinflammation som man måste ha recept på att få ut.
Om bara dom jävla nötterna jag besökt flera ggr gett mig det istället för jävla receptfria tabletter kanske jag sluppit detta helvete det senaste halvåret, ännu längre.
Fan ta er om det visar sig va så jävla simpelt! 

Fick en lax av mamma och Nisse för ett tag sen som jag slängde in i ugnen idag och lyckades väldigt bra med.
Och potatismos/broccolimos, ibland förvånar jag mig själv :)

Nu är det Farmen som gäller och sen träffa Kim en sväng :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0