Varsel.

Rutinerad tjej som säger nej till Söderbergs och går tillbaka till Whirlpool och blir varslad. Fast ångrar mig ingenting ändå, trivdes ju inte alls på Söderbergs.

Bara hålla tummarna för att mina 7 år på Pema ändå gör att jag får va kvar. Eller att jag kommer in på skolan. Eller att jag får ett bättre jobb!

Kan inte påstå att jag är direkt orolig men det känns bara lite konstigt. Tycker synd om alla andra som arbetar där som inte alls har en aning om vad dom vill göra. Hur lätt är det för dom som bara är några år från pension att få ett nytt jobb? Ingen vill väl anställa någon som är 55 år.. 
Dom som är ensamstående med barn eller har andra bekymmer i livet.
Jag är ju trots allt bara 27 och ensam så jag har ju hur många möjligheter som helst!


Nästa sista kommentaren, haha. Synd om kunderna dock, inte deras fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0