Life Is Great!

Imorgon börjar min sista semestervecka. Känns inte alls bra. Tur att jag fick spendera en härlig vecka på Böda iaf!

Alla förutom jag (och Henka som va på stranden i 2 timmar) brände sig ngt så fruktansvärt så det blev inte alls så mkt strandhäng som jag hoppats på. Men traskade ner själv en dag iaf med en öl och en bok :)

Fått i mig alldeles för mycket alkohol och spenderat alldeles för mkt pengar på att äta ute så sparkontot har sjunkit en hel del. Men det är det semestern är till för och jag hade iaf himla kul! 

Så nu är det bara att försöka göra det bästa av sista veckan av ledigheten. Sen blir det inte ledigt på flera år då jag tydligen börjar plugga i höst. 
Jublar sådär mycket!
Så finns det någon som har ett extrajobba på kvällar och helger så säg gärna till, jag tar vad som helst!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0