Tiden går för fort!

Nu har Nina med familj åkt hem och jag saknar dom redan. Att säga hejdå är verkligen inte roligt då man inte vet när man ses igen. Men har varit sjukt roligt att ha dom "hemma" en sväng!

Annars var bråvalla sjukt kul och det tog tre dagar innan jag fick tillbaka rösten. Mottot där måste på riktigt va "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder"

Har även hunnit med att fira pappsen 2 ggr och så blir det en tredje på lördag. Fyller man 50 måste det ju firas ordentligt!

Till sist skämdes jag som en hund igår. Önskade att jag hade varit en sköldpadda så jag kunde krypit in i ett skal och inte kommit ut på ett par dagar. Eller veckor. Blä på mig själv ibland!

Ikväll blire grillning hos Kim och Marcus, vädret är verkligen perfekt på det.
Svenska sommaren i all ära!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0