Torsdag

Jahopp då har jag flyttat hem igen efter en vecka på Stationsvägen 4.
Från 300 kvadrat till 44 på en pisskvart. Har suttit i soffan hemma i cirka 10 minuter nu och har redan panik.
Man vänjer sig fort vid att bo stort! :)

Idag är sista dagen på jobbet innan det vankas helg. Va fort det ändå har gått och sen är det bara tre veckor kvar tills jag börjar plugga. Lite nervös för hur det ska gå ihop sig med allt.
Tiden och det ekonomiska.
Skönt att jag har lön fram till september iaf, får försöka lägga undan massa!

Nu ska jag chilla i soffan en stund innan det vankas matlagning. Har en suverän bok att läsa just nu :)



när hela ens hem får plats på en bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0