Måndag.

Nu behöver jag verkligen jobba. Sjukskriven och gå hemma med garantilön ger inga pengar. Förstår inte systemet med att jag som jobbat i 7 år, aldrig i stort sett varit sjuk och alltid skött mig får gå hemma medans det finns nötter som är sjuka hela tiden och bara varit anställda i några månader som får jobba istället.
Ligga hemma när det regnar känna onödigt när inte ens Nina, Tora och Mark är kvar.
Men men, jag slipper ju ha ont i axeln!

Ska försöka få tag på nyckeln ner till gymmet här på gården sen och se vad som finns där nere. Förhoppningsvis saker som gör att jag kan köra rehaben där.
Och halv 4 ska jag till sjukgymnasten för att sen åka in till stan och gå på Harry Potter med Linnea :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0