Midsommar

Jag är då himla nöjd med hur midsommarafton blev. Allt va bra från början till slut. Dock kunde vädret varit bättre, men man är ju van och det kunde ju även varit sämre!

Började med sill och potatis hemma hos Jessi där vi va hela dagen.
Drack snaps, öl, vin, snackade, spelade kort, spådde varandra och hade allmänt trevlig. 
Jessi och Hanna hade även fixat lite roliga lekar och vinnarskalle som jag är va jag tvungen att vinna, vilket mitt lag även gjorde!

Innan resten av folket gled in hann vi även med att grilla även fast vi egentligen inte var hungriga. Men annars hade kvällen inte slutat bra så vi petade allt i oss lite mat.

Va hemma runt fem och smällde i mig två pan pizzor innan jag somnade. Dagen efter var jag inte ett dugg pigg förrns typ 8 på kvällen då jag begav mig iväg från soffan och åkte och kollade på Hobbit.

Och idag är det dags för jobb igen.
Och på torsdag vankas det festival!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0