Mot vardagen.

Sådär ja, nu blev jag precis fattig!
Betalde av mina 30000 på bilen precis. Tack till min finfina farmor som hjälper mig med det :)

Annars händer det massor hela tiden och jag hinner inte med.
Servicen på bilen verkar lysa med sin frånvaro och jag är drabbad av panik. Bilen ska även till besiktningen denna månad. Hatar egentligen bilar tror jag.

Var även på dop i helgen som slutade med att mina fina vänner gifte sig. Jag tror jag va i chock rätt länge och tårarna ville aldrig sluta rinna!

Mark har även kommit till Sverige så nu måste man koppla på engelskan oxå. Den är ju inte den bästa då den har fått vila i ett år. 

Midsommar på fredag oxå och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Lite panik över det oxå. Panik på allt känns det som.

Snart saga att hoppa in i duschen och fixa mat för att återgå till jobbet efter nästan en månad som livsnjutare.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0