Söndag

En kanonhelg går mot sitt slut och den skulle mer än gärna fått fortsätta ett par dagar till.

I fredags såg jag och Kim på film. Lördagen hängde vi hos mig innan jag drog och spelade match. Det gick skit och jag va en skitskalle. Det suger att förlora mot några småbarn!
På kvällen hamnade jag hos Kim igen och drack några öl med henne, Helena och Bitte.

Idag hamnade jag på Ikea med mamma och Nisse och fick med mig massa bra saker hem för en billig peng.
Dom hjälpte mig även att bygga ihop och sätta upp saker så nu börjar det bli ännu mera hemtrevligt.

Sen såg vi såklart Farmen. Jag är så jävla arg. Skitprogram! Önskar att jag kunde låta bli att kolla mer.

Och nu väntar en fullspäckad vecka. Får se om tanten på jobbet har vuxit till sig under helgen eller om töntigheterna kommer att fortsätta.

Godnatt ☀️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0