Zonterapi

Så jävla äcklig man känner sig när man inte fått duscha innan man går och kryper ner i sängen. Känner mig som skitigast i världen, jävla fjärrvärme att inte funka.

Åkte på zonterapi efter jobbet idag och det va rätt intressant. Healingen eller vad det heter efter va väldigt skön och jag somnade såklart.
Annars hade jag tydligen ont typ överallt i kroppen, eller obalans.
Stressad och känner mig oroad i mängder tydligen. Nacken va värst och det är jag inte ett dugg förvånad över!
Tycker alla borde testa en gång iaf :)

Sen drog jag till farmor och pratade om behandlingen över lite mat och en fika.
Lövbiff, pomme och beasås är lyx en torsdag :) 

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0