Fullrulle.

Planen var en lugn Valborg.
Den blev inte alls lugn och slutade inte alls tidigt. Men det va trevligt så mig gör det absolut ingenting :)

Blev frukost på Texas Longhorn dagen efter och så kollade vi lite motorcyklar och bilar. Men helvete vad jag frös!
Kvällen spenderades i soffan och jag somnade säkert innan 10 och vaknade klockan 9. Minns inte när jag sov så länge sist!

Idag känns det som att jag bara har ätit, ätit och ätit. Även åkt lite bil och båt så jag undrar när min kropp ska få normal värme igen. Men det får det vara värt :)

Imorgon kanske det blir utgång. Är inte supersugen men det kan ju ändras.
Ska iaf sova nu så att jag inte känner att jag fryser. Godnatt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0