Helg!

Ligger men på så går det vägen till sist. Sjukskriven till 10e juni iaf. 
Sjukgymnasten menar även att mitt nyckelben är skadat. Jajeman säger jag, har tjatat om knölen på axel i evigheter. Undra hur många olika saker min axel/arm har haft det senaste året? Drabbad av allt och inget tydligen..

Igår hängde jag med Kim in till stan och köpte nya skor som är en födelsedagspresent från mamma :)
På kvällen blev det bak till Tilmas kalas och måste säga att vi lyckades bra ändå!

Startade dagen med en tur runt blacka och sen in till stan för att köpa öl.
Funderar på att ta en bussresa den 6e juni till Puttgarden och köpa öl.
Någon som är sugen på att följa med?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0