Gammal helg, ny helg.

Firade Ludde i helgen som fyllde 30 med en sväng till Tropicariet på dagen och fest i Klippan på kvällen. Jag hade sjukt kul hela dagen och mådde alldeles för bra på söndagen än vad jah egentligen förtjänade. Tur var väl det då jag hade match på kvällen. Vinst med 12-4 satt fint!

Idag har jag däremot haft en fruktansvärt tråkig dag. Pluggat i flera timmar och letat kurslitteratur till nästa kurs. Har fått tag på alla böcker men dom lär väl bytas utan innan kursen drar igång.

Jag är verkligen behov av ett extrajobb oxå! Speciellt mellan 18e december till 7e januari då jag har "jullov"
Vill dock ha ett lite då och då oxå för när jag har mycket hemstudier behöver jag komma ifrån och göra något annat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0