Ikea

Efter att ha brainstormat vad jag skulle göra för att komma ut ur lägenheten idag vann Ikea med en liten ynka marginal över att åka skridskor.

Har egentligen inga pengar kvar den här månaden men kände att det skiter jag i. Plockade på mig lite smått och gott känner mig väldigt nöjd! Fick även ihop lite ljus och sånt som jag kan tända när advent snart kryper runt hörnet :) Men bäst av allt va att jag fick kolla efter lite skrivbord för har insett att jag verkligen vill ha ett. Även fast jag hellre skulle ha en fin svart byrå borta vid sängen.

Lagade fiskgratäng med potatis/broccolimos när jag kom hem plus gick en promenad och hämtade lite papper hos mamma och Nisse.

Imorgon är det freeeedag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0